Kicsit jobb lett, maradhat?

Referenciák

Insomnia Reklámügynökség
    Garmin
    L'Occitane Hungary
    NOÉ Állatotthon Alapítvány
    Legrand

USP Kft.
    Europeum Bevásárlóközpont

Karmamedia Kft.
    Budapest Plasztikai Intézet
    Dr. Rose Magánkórház

Axico Informatikai Kft.
    OLYMPUS Mintabolt

Marketing&More Kft.

Budapest Adschool

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness

Bodrogi Kúria Wellness Hotel

For Rest Kft.

Deko-Ratio Reklámszolgáltató Zrt.

Dunai Hajós Pálinka

Bagdi Bella

Régimódi és Digitális Fotóstúdió

GasztroRent

Történetbolt

Látogatottságnövelés

Egy weboldalnak látogatók nélkül nem sok értelme van. Másképp: minél több a látogató, a website annál nagyobb értéket képvisel.

A látogatottságnövelés értéke

Értéket jelenthet a website célok teljesülése (ajánlatkérés, megrendelés, feliratkozás hírlevélre stb.), de a beépített analitikai rendszerek (pl. Google Analytics) segítségével egy látogatott oldal adatokat biztosít a megfelelő marketing döntések meghozásához is, azaz utat nyit a vállalkozás folyamatos fejlesztéséhez, versenyképességének növeléséhez.

A látogatószerzés forrásai

A látogatottság növelésére igen sok módszer létezik, mi az alábbi forrásokkal szoktuk kezdeni:

  • Oldalra mutató hivatkozások (linkek)
  • Keresők (mint pl. a Google) találati listája
  • Fizetett, átkattintás alapú hirdetések (pl. Google AdWords)

Arra, hogy a fenti forrásokból érkeznek látogatók az oldalára, érdemes már a weboldal fejlesztés során figyelmet fordítani, és keresőbarát funkciókkal, esetleg külön landing (kampányból érkező) oldalakkal is támogatni a website-ot.

A látogatottságnövelés folyamata

A látogatottság növelése során a trükk az, hogy összehangoltan történjen, hiszen az oldalra mutató hivatkozások a keresőkből érkező forgalmat is növelhetik, továbbá egy megfelelően optimalizált website-tal Google AdWords kampányokból is jóval olcsóbban vásárolhatók a kattintások. Fontos tehát, hogy a szükséges teendők elvégzése egymásra épüljön.

  1. Kulcsszóelemzés: a látogatók a keresőkből kulcsszavakra és kifejezésekre keresve érkeznek, így kiválasztásuk a siker alapja.
  2. SEO szövegírás: az oldal tartalmának optimalizálása a keresőkre.
  3. Linképítés: oldalra mutató hivatkozások számának növelése a kulcsszóelemzésben nyertes szavak és kifejezések használatával.
  4. Google AdWords hirdetések: a kulcsszavak ismeretében, optimalizált oldalakkal már szinte gyerekjáték az eredményes kampányok kialakítása.

Miért érdemes hozzánk fordulni?

  • Idő, kapacitás: ha nincs elegendő ideje vagy belső erőforrása oldala látogatottságának növelésére, érdemes ehhez megbízható partnert választani.
  • Szakértelem: A Google AdWords Minősítési programban Egyéni képesítéssel rendelkezünk. Emellett egyik fő tevékenységünk a weboldal készítés, így tisztában vagyunk a lehetőségekkel. A tökéletes eredmény elérése érdekében szívesen adunk tanácsot olyan oldalak továbbfejlesztéséhez is, amelyeket nem mi készítettünk.
  • Kontroll: tőlünk minden információt megkap ahhoz, hogy pontosan tudja, mit miért teszünk, és milyen eredményeket várhat.
  • Célunk: az Ön hosszútávú elégedettsége. Nem abban gondolkodunk, hogy egy vagy több kulcsszóra jó helyezést érjünk el a keresőkben, ennél jóval tovább megyünk, a megtérülésre koncentrálunk. Szeretnénk, ha annyira boldog lenne a munkánktól, hogy másoknak is ajánlja.

Áraink

Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy igényei és céljai megismerése után ötleteinkkel, javaslatainkkal segítsük a megfelelő koncepció kialakításában, és egyedi ajánlatot adjunk Önnek!