Kapcsolódó tanulmányok
Referenciák
Insomnia Reklámügynökség
Garmin
L'Occitane Hungary
NOÉ Állatotthon Alapítvány
Legrand
USP Kft.
Europeum Bevásárlóközpont
Karmamedia Kft.
Budapest Plasztikai Intézet
Dr. Rose Magánkórház
Axico Informatikai Kft.
OLYMPUS Mintabolt
Marketing&More Kft.
Budapest Adschool
Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness
Bodrogi Kúria Wellness Hotel
For Rest Kft.
Deko-Ratio Reklámszolgáltató Zrt.
Dunai Hajós Pálinka
Bagdi Bella
Régimódi és Digitális Fotóstúdió
GasztroRent
Történetbolt
Látogatottságnövelés
Egy weboldalnak látogatók nélkül nem sok értelme van. Másképp: minél több a látogató, a website annál nagyobb értéket képvisel.
A látogatottságnövelés értéke
Értéket jelenthet a website célok teljesülése (ajánlatkérés, megrendelés, feliratkozás hírlevélre stb.), de a beépített analitikai rendszerek (pl. Google Analytics) segítségével egy látogatott oldal adatokat biztosít a megfelelő marketing döntések meghozásához is, azaz utat nyit a vállalkozás folyamatos fejlesztéséhez, versenyképességének növeléséhez.
A látogatószerzés forrásai
A látogatottság növelésére igen sok módszer létezik, mi az alábbi forrásokkal szoktuk kezdeni:
- Oldalra mutató hivatkozások (linkek)
- Keresők (mint pl. a Google) találati listája
- Fizetett, átkattintás alapú hirdetések (pl. Google AdWords)
Arra, hogy a fenti forrásokból érkeznek látogatók az oldalára, érdemes már a weboldal fejlesztés során figyelmet fordítani, és keresőbarát funkciókkal, esetleg külön landing (kampányból érkező) oldalakkal is támogatni a website-ot.
A látogatottságnövelés folyamata
A látogatottság növelése során a trükk az, hogy összehangoltan történjen, hiszen az oldalra mutató hivatkozások a keresőkből érkező forgalmat is növelhetik, továbbá egy megfelelően optimalizált website-tal Google AdWords kampányokból is jóval olcsóbban vásárolhatók a kattintások. Fontos tehát, hogy a szükséges teendők elvégzése egymásra épüljön.
- Kulcsszóelemzés: a látogatók a keresőkből kulcsszavakra és kifejezésekre keresve érkeznek, így kiválasztásuk a siker alapja.
- SEO szövegírás: az oldal tartalmának optimalizálása a keresőkre.
- Linképítés: oldalra mutató hivatkozások számának növelése a kulcsszóelemzésben nyertes szavak és kifejezések használatával.
- Google AdWords hirdetések: a kulcsszavak ismeretében, optimalizált oldalakkal már szinte gyerekjáték az eredményes kampányok kialakítása.
Miért érdemes hozzánk fordulni?
- Idő, kapacitás: ha nincs elegendő ideje vagy belső erőforrása oldala látogatottságának növelésére, érdemes ehhez megbízható partnert választani.
- Szakértelem: A Google AdWords Minősítési programban Egyéni képesítéssel rendelkezünk. Emellett egyik fő tevékenységünk a weboldal készítés, így tisztában vagyunk a lehetőségekkel. A tökéletes eredmény elérése érdekében szívesen adunk tanácsot olyan oldalak továbbfejlesztéséhez is, amelyeket nem mi készítettünk.
- Kontroll: tőlünk minden információt megkap ahhoz, hogy pontosan tudja, mit miért teszünk, és milyen eredményeket várhat.
- Célunk: az Ön hosszútávú elégedettsége. Nem abban gondolkodunk, hogy egy vagy több kulcsszóra jó helyezést érjünk el a keresőkben, ennél jóval tovább megyünk, a megtérülésre koncentrálunk. Szeretnénk, ha annyira boldog lenne a munkánktól, hogy másoknak is ajánlja.
Áraink
Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy igényei és céljai megismerése után ötleteinkkel, javaslatainkkal segítsük a megfelelő koncepció kialakításában, és egyedi ajánlatot adjunk Önnek!