Kicsit jobb lett, maradhat?

Tanulmányok

Találati lista megjelenés optimalizálás – hatékony szövegek
Bilau Kinga - 2012.09.09.

Hogyan írjunk hatékony szöveget a találati listás megjelenésekhez?

Ebben a cikkben a keresők (Google kereső) találati listáján történő megjelenéssel kapcsolatos szövegírói teendőkről olvashat, amellyel növelheti a természetes (nem fizetett) megjelenések pozícióját, valamint javíthatja a Google AdWords (fizetett) hirdetések megtérülését.

Az egyedi fejlesztés vagy keretrendszerek, melyiket szeressem?
Pifkó Krisztián - 2012.05.10.

Hogy egy megrendelőnek megfelelő lesz-e egy keretrendszeres fejlesztés, az olyan döntés, aminek a meghozatalához szükséges ismeretanyag általában nem áll az ügyfél rendelkezésére, ezért szakértő segítségre szorul.

SEO szövegírás
Bilau Kinga - 2011.08.10.

A kulcsszóelemzés elvégzését követően már ismeri azokat a kifejezéseket, amelyekkel érdemes feltöltenie weboldala keresők szempontjából hangsúlyos tartalmát. A legtöbben csak a kulcsszó meta kitöltésére koncentrálnak, amely általában nincs összhangban a teljes egésszel, így ez egyáltalán nem, vagy csak kis mértékben hoz eredményt. Jelen tanulmányból megtudhatja, mit értünk SEO szövegírás alatt, azaz hogyan függ össze a keresőmotoroknak szánt tartalom a felhasználóknak szánt tartalommal.

Linképítés
Bilau Kinga - 2011.08.07.

A weboldalak értékét az oldalra mutató hivatkozások száma és minősége alapvetően meghatározza. Érdemes tehát a linkeket tudatosan és szisztematikusan építeni.

A weboldal készítés, mint projekt
Bilau Kinga - 2011.03.22.

„Projektnek tekintjük azokat az egyszeri, komplex feladatokat, amelyek jól meghatározott költségkeretek között, pontosan rögzített határidőre megoldhatók.”1

Jelen tanulmány azt vizsgálja, hogy a website készítés során melyek a projekt mérföldkövei (szakaszai), és kik, milyen munkakörben végzik el a feladatokat.